Zásady vrácení peněz
Chceme, abys byl s nákupem u nás spokojený. Pokud by se ale něco pokazilo, zde najdeš jednoduchá a přehledná pravidla pro vrácení zboží a peněz.
Chceme, abys byl s nákupem u nás spokojený. Pokud by se ale něco pokazilo a balíček s parkovacími exponáty neodpovídal tvým představám, zde najdeš jasná pravidla, jak vrátit zboží nebo získat peníze zpět. Je to stejně jednoduché jako parkování na velkém, prázdném parkovišti.
Tyto zásady se řídí našimi Obchodními podmínkami a zákony České republiky.
1. Kdy můžeš vrátit zboží a dostat peníze zpět?
Jako spotřebitel máš právo odstoupit od kupní smlouvy do **14 dnů** od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Napiš nám e-mail, že chceš odstoupit, a my ti poradíme, co dál.
Pro vrácení musí být zboží nepoužité, nepoškozené a v původním obalu. Pokud bys nám poslal/a poničené zboží, nemůžeme ti vrátit celou částku.
**Co vrátit nejde?** Bohužel nemůžeme přijmout zpět produkty, které byly vytvořeny speciálně pro tebe na zakázku (například samolepka s tvým unikátním exponátem).
2. Jak na to? (Proces vrácení)
**1. Dej nám vědět:** Nejdřív nám napiš na e-mail **obchod@paradniparkovani.cz**, že chceš zboží vrátit. Uveď číslo objednávky a důvod (pokud ho znáš).
**2. Zabal to a pošli:** Zboží pečlivě zabal, aby se cestou k nám nepoškodilo. Nezapomeň přiložit kopii faktury nebo jiný doklad o nákupu.
**3. Adresa pro vrácení:** Pošli balíček na adresu našeho sídla: **Ondřej Frait, I. P. Pavlova 1012/52, Nová Ulice, 779 00 Olomouc**. Náklady na vrácení hradíš ty.
3. Jak a kdy dostaneš peníze?
Jakmile nám dorazí vrácené zboží a zkontrolujeme, že je v pořádku, pošleme ti peníze zpět na účet, ze kterého jsi platil/a.
Peníze ti vrátíme nejpozději do **14 dnů** od odstoupení od smlouvy. Měj na paměti, že to může trvat déle, pokud budeme čekat na doručení vráceného zboží.
4. Co když je zboží vadné?
Pokud by ti přišlo zboží, které má vadu (například je roztržené nebo nekompletní), jedná se o reklamaci. V takovém případě postupuj podle pravidel v našich **Obchodních podmínkách** v sekci „**Reklamace**“.
Vadu nám co nejdříve nahlásíš a my se postaráme o nápravu, ať už formou výměny, opravy nebo vrácení peněz.
5. Závěr
Doufáme, že se k vrácení nikdy nedostaneme a že s našimi produkty budeš spokojen/a. Pokud bys ale měl/a jakýkoliv dotaz, neváhej nás kontaktovat na **obchod@paradniparkovani.cz**. Jsme tu pro tebe!
Datum poslední aktualizace: 8. 10. 2025
